FORMATORI SERIA 8 (8-25 APRILIE 2023)

 

 


 

DEVINO FORMATOR ÎN CADRUL ASOCIAȚIEI

DASCĂLI EMERIȚI!!!

CONTINUĂ ACTIVITATEA DE FORMATOR ÎN CADRUL ASOCIAȚIEI DASCĂLI EMERIȚI!

50 locuri pentru seria 8

8– 25 aprilie 2023

Programul de formare

„Dezvoltarea competențelor de comunicare eficientă în mediul școlar


Dețineți un certificat de fomator valabil? Noi vă oferim posibilitatea de a vă exercita această competență dobândită!

Pentru a susține dvs., ca formator, cursurile de formare cu ore sub egida Asociației Dascăli Emeriți, trebuie să vă înscrieți pe adresa sesiunideformare@gmail.com, urmând etapele:

-        Scanați diploma/certificatul dvs de formator și cartea de identitate!

-        Transmiteti tabelul cu numele formabililor!

-        Atasati dovada platii!

-        Trasnmiteti adresa de livrare!

 

Curs 1: Profesorul – agent al schimbării și asiguratorul comunicării eficiente în mediul instituționalizat” -  24 ore (8 -13 aprilie 2023)

Curs 2: „Tehnici și strategii de dezvoltare a inteligenței emoționale – căi către o comunicare deschisă, egală și integratoare”- 24 ore (19-25 aprilie 2023)

 

* - ADEVERINTELE FOR FI GENERATE CU NUMELE CURSANTULUI DOAR DACA TRIMITETI TABELUL COMPLETAT IN FISIER WORD… IN CAZ CONTRAR, ACESTEA SE VOR TRIMITE IN ALB, URMAND A FI COMPLETATE DE CATRE D-VOASTRA! (ANEXA 1)


Modalitate de desfășurare:

-        Sincron (Google Meet – 1,2 sesiuni live), webinar și asincron

-        Se vor trimite și înregistrările

-        Studiu individual – se asigură suport de curs

-        Evaluare online

 

-        Identificați formabili care doresc să parcurgă online alături de dvs cursurile incluse în programul de formare! Costul programului ce include două cursuri a câte 24 ore este de 80 lei/participant.  Participanții vor primi cate 2 CERTIFICATE curs formare 24 ore și o adeverinta participare program formare profesionala 

-        Formati o grupa cu minimum 20 formabili!

-        Desfășurarea propriu-zisă a formării intră în sarcina asociației organizatoare – 1-2 întâlniri online pentru fiecare curs, trimitere orar întâlniri, suport curs șiiar sarcina formatorului presupune formarea grupelor, informarea acestora privin orarul și modalitatea de derulare a fomrărilor, transmiterea supoprtului de curs, a linkurilor de evaluare si sustinerea formabililor in demersul inscrierii si finalizarea cursurilor. Toate informațiile le veți primi în perioada 5-7.04.2023.

 

Asociația Dascăli Emeriți vă vine în sprijin cu următoarele:

-        Pentru dvs:

1.               Certificate/Adeverintă parcurgere cursuri si formare profesională – ati parcurs dvs intai cursul

2.               Adeverință formator pentru dvs (se va preciza că dvs sunteti formatorul cadrelor participante);

3.               Contract de colaborare – în care se va menționa că sunteți formator pentru programul ce include cursurile mentionate, perioada formării, număr ore, autor suport de curs;

4.               Un exemplar tipărit al suporturilor de curs al cărui autor de curs veți fi dvs., alături de alți formatori; Suportul de curs va avea ISBN!!!

5.               Suporturi de curs în format electronic;

6.               Adeverințe autor suporturi de curs

7.               BONUS 20% pentru grupa formata ptr. fiecare curs (minimum 20 formabili/curs) sau 30% pentru grupe ce depasesc 40 formabili

 

Exemple de calcul: 20 cursanti – 80 lei  x20 cursanți -20%= 1280 lei

                                  40 cursanti la un curs – 80 lei x 40 cursanți – 30%= 2240 lei

Pentru formabilii dvs:

1.              Certificate pentru formabilii dvs privind fiecare formare parcursă, câte 24 ore, generate cu numele cursantului *

2.              Adeverința pentru formabilii dvs participare program de formare profesionala.

3.              Acces la sesiune live și înregistrări.

4.              Suport de curs în format electronic și evaluare curs realizată prin chestionar tip Google Forms.

 

* - ADEVERINTELE FOR FI GENERATE CU NUMELE CURSANTULUI DOAR DACA TRIMITETI TABELUL COMPLETAT IN FISIER WORD… IN CAZ CONTRAR, ACESTEA SE VOR TRIMITE IN ALB, URMAND A FI COMPLETATE DE CATRE D-VOASTRA!

 CLIK AICI PENTRU DESCARCARE TABEL: https://adrianadima.wordpress.com/detalii-si-formular-formatori-seria-8/

ÎNSCRIEREA SE VA REALIZA PÂNĂ PE DATA DE 5 aprilie 2023.

Formabilii vor participa la ambele cursuri! Nu se poate alege doar un curs!

 

                              TREBUIE SĂ TRIMITEȚI ÎNTR-UN SINGUR EMAIL, până pe 5 aprilie 2023 (sesiunideformare@gmail.com) URMĂTOARELE:

-        Cerficat formator si carte identitate scanata;

-        Lista formabili cu nume și prenume (minimum 20)

-        Dovada plății în contul:

Asociația Dascăli Emeriți - RO94CECEB00030RON0784385 - CEC BANK, cu mentiunea „SPONSORIZARE”

 

-        În perioada 15 mai- 15 iunie vom livra  toate materialele (pentru dvs si formabili) către dvs, prin poștă, cu confirmare de primire, costurile le suportăm noi.

-        Nu uitati să trimiteți în email adresa dvs de livrare!

SUCCES!!!

 

PROGRAMUL FACE PARTE DIN PROIECTUL AVIZAT ISJ BACĂU, PARTENERI UNIVERSITATEA PEDAGOGICĂ DE STAT „ION CREANGĂ” DIN CHIȘINĂU,

PROIECT DE PARTENERIAT STRATEGIC ÎN DOMENIUL EDUCAȚIEI ȘI FORMĂRII PROFESIONALE

„DEZVOLTARE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ PENTRU CADRELE DIDACTICE DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR”


 


ARGUMENT:


Știm cu toții cât de importantă este dobândirea de noi competențe pentru îmbunătățirea perspectivelor în cariera didactică și pentru toți dascălii deschiși spre educație continuă. 

Studiile arată că educația și formarea profesională sunt cel puțin la fel de importante ca învățământul inițial și că generează beneficii similare. Cunoștințele și competențele acumulate prin formarea profesională continuă sunt complementare celor dobândite prin învățământul inițial. Prin urmare, preocuparea fiecărei persoane active în ce privește dezvoltarea sa profesională trebuie să fie aceea de alegere a unui traseu educațional propriu, traseu care să combine cele două forme de învățare. Dintre efectele pozitive la nivel personal, enumerăm aici trei efecte directe – dezvoltarea carierei, îmbunătățirea perspectivelor carierei didactice, facilitarea integrării în colectivul școlii și trei efecte indirecte – îmbunătățirea stării de sănătate, a calității vieții, creșterea satisfacției la locul de muncă.


            Perioada de derulare a proiectului: martie – decembrie 2023


Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului


Creșterea participării dascălilor la programe de formare profesionala continua pentru dobândirea de noi competente sau dezvoltarea competențelor profesionale deja dobândite în vederea îmbunătățirii activității.

Obiectivul general al proiectului contribuie la realizarea obiectivului specific al programului prin următoarele aspecte: crearea unui context de educație continuă reprezentat de organizarea cursurilor și a altor forme de educație continuă (workshop-uri, seminare, vizită de studiu, publicații, conferințe) conduse de specialiști în domeniu; asigurarea serviciilor de consiliere și tutorat pentru individualizarea educației continue a fiecărui participant; oferirea de sprijin educațional individualizat, astfel încât fiecare beneficiar să fie sprijinit și asistat să își stabilească parcursul educațional de care are nevoie pentru a-și atinge obiectivele personale.

Grup țintă: cadre didactice din unitățile școlare din România– învățământ preuniversitar


ACTIVITĂȚI PROPUSE:


I. APRILIE 2023

Program de formare „Dezvoltarea competențelor de comunicare eficientă în mediul școlar”

- Curs 1: „Profesorul – agent al schimbării și asiguratorul comunicării eficiente în mediul instituționalizat” -  24 ore (8 -13 aprilie 2023)

- Curs 2: „Tehnici și strategii de dezvoltare a inteligenței emoționale – căi către o comunicare deschisă, egală și integratoare”- 24 ore (19-25 aprilie 2023)


II. AUGUST 2023

Program de formare „Dezvoltarea competențelor cadrelor didactice în domeniul educaţiei socio-emotionale”

- Curs 1: „Dezvoltarea culturii colaborării și a reușitei la nivelul școlii”-  24 ore (15-22 august 2023)

- Curs 2: „Instrumente de evaluare a nevoilor socio-emotionale ale copiilor” 24 ore (23- 31 august 2023)


III. NOIEMBRIE - DECEMBRIE 2023

Program de formare „Cadrul didactic – manager al instruririi și profesionist în educație”

- Curs 1: „Rolul cadrului didactic în asigurarea calității și eficienței procesului instructiv-educativ” (24 ore)

- Curs 2: „Dezvoltarea competențelor pedagogice asiguratoare pentru reușita profesională”


IV. PUBLICARE ÎN GHIDUL  EDUCAȚIONAL AVIZAT „ACTIVITĂȚI METODICE INOVATOARE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR” – PROIECTE, REFERATE, PREZENTĂRI SUSTINUTE ÎN CADRUL COMISIILOR METODICE, COMISIILOR PENTRU CURRICULUM, CERCURILOR PEDAGOGICE.” – iulie – august  2023


V. EVENIMENT NAȚIONAL CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ – „PRACTICI INOVATOARE ÎN EDUCAȚIA SECOLULUI XXI” – 5 octombrie 2023 – cu ocazia Zilei Educației

1. Conferinta „Inovație în practică în instituțiile de învățământ preuniversitar”

2. Simpozion cu publicare lucrare – „Practici educaționale inovative în cadrul activităților și lecțiilor de predare-învățare-evaluare”

3. Seminar metodico-științific „Școala viitorului”

4. „Activități transnaționale de învățare, predare și formare” – schimb de experiență 


Responsabilități: instituțiile organizatoare asigură suportul logistic, comunicarea cu participanții, materialele specifice fiecărei activități distribuite cu cel puțin 10 zile înaintea datei desășurării

Activitatea de diseminare are ca scop prezentarea activităților și rezultatelor proiectului. Activitatea de diseminare cuprinde o serie de activități menite să contribuie la informarea grupului țintă, a persoanelor interesate și la promovarea rezultatelor proiectului, multiplicarea și distribuirea de: pliante, pixuri, mape de lucru, ghiduri informative, materiale informative, flayere. Diseminarea informației se realizează la sfârșitul anului 2023, în cadrul conferințelor de presă prin: comunicate și conferințe de presă, redactarea, multiplicarea și distribuirea de pliante, mape de lucru, ghiduri informative care definesc bunele practici rezultate din proiect. 

În cadrul activității de diseminare vor fi utilizate, în principal, următoarele căi și mijloace de comunicare: 

. Comunicate,conferinte si articole de presă;

. site-urile web ale proiectului și al școlii care vor fi permanent actualizate; 

. ghidul de diseminare a informațiilor elaborate și furnizate în proiect; 

. newsletter trimis prin email-uri; 

. mape de lucru, pliante, pixuri; 

. indirect, prin participanții la seminariile de formare. 

Grupul țintă vizat în cadrul activității de diseminare este format din manageri, cadre didactice, personal didactic auxiliar, ce au beneficiat de cursurile din cadrul proiectului și care, prin transferul de know-how către persoanele participante la conferință și interesate de oportunitățile oferite, aduc valoare adăugată proiectului. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

INVITAȚIE PROIECTE "SMART TEACHER" SI " SUNTEM APROAPE DE TINE!"

EVENIMENT INTERNAȚIONAL SOS - EDIȚIA 2023

Participă alături de noi la proiecte educative! Fii parte din echipă!!