Împreună pentru educație!
PROIECTUL INTERNAȚIONAL
,,ÎMPREUNĂ PENTRU EDUCAȚIE”
Persoane contact din partea organizatorului:
Presedinte Asociația Dascăli Emeriți - Istrate Adriana
Vicepreședinte Asociația Dascăli Emeriți- Nastasă Anca
Formator, prof. Vișan Andreea-Gabriela
INFORMAŢII DESPRE
PROIECT
· Titlul proiectului: „Împreună pentru educaţie”
· Tipul activității principale
din cadrul proiectului: activități de
formare
· Domeniul în care se încadrează
proiectul: Domeniul științific, artistic, educativ
· Ediţia nr. II
· Participanţi la proiect: cadre
didactice din învățământul preuniversitar
· Parteneri:ISJ Bacău, CCD Bacău, Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău, Universitatea
din TIRASPOL – Chișinău, Asociația Grădinița Roza Venerini
· Proiectul este cu participare: online
REZUMATUL PROIECTULUI
Prezentaţi minim
următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:
a.
Număr de elevi şi
număr de cadre didactice implicate: 2000 preşcolari/elevi şi 90 cadre
didactice
b.
Beneficiarii direcţi
şi indirecţi;
- beneficiari
direcți: copiii din unitățile de învățământ;
- beneficiari
indirecți: cadre didactice, părinții copiilor, comunitatea locală;
ACTIVITĂȚILE
PROIECTULUI:
Activitatea nr. 1 – iulie 2022
Promovarea Proiectului „Împreună pentru educaţie”;
Activitatea nr. 2 – 1-12 august 2022
Masa rotundă: ,,CAFEAUA FERICIRII”
Prezentarea proiectului, încheierea de parteneriate, inițierea
de schimburi de experiență
Conferențiar Universitar
Doctor Liliana Mâță, Universitatea ,,Vasile Alecsandri” Bacău
Activitatea nr. 3 – 13 august 2022
EVENIMENTUL ȘTIINȚIFIC NAȚIONAL (cu
participare internaţională) „Aspecte, orientări și perspective ale științelor
educației în societatea contemporană” - EDIȚIA A IV-A 2022, Bacău - România, cost 120 lei, ce cuprinde:
· Conferința Științifică Națională
„Pedagogia pozitivă”
Conferențiar Universitar Doctor Liliana Mâță, Universitatea ,,Vasile
Alecsandri” Bacău
· Simpozion Științific Internațional „Învăţăm, construim, ne dezvoltăm împreună!” – ediția a II-a și lansare Volum internațional studii de științifice de specialitate ,,Ghid de bune practici în asigurarea calităţii educaţiei” – ediția a II-a (cd cu ISBN)
Link încărcare studiu științific de specialitate:https://surveyheart.com/form/62c2ce6fa9e72514af810cc1
Workshop „Transmitem împreună stări de bine!”
Conferențiar Universitar Doctor Liliana
Mâță, Universitatea ,,Vasile Alecsandri” Bacău
Parteneri: Universitatea
din TIRASPOL - Chișinău, Asociaţia Dascăli Emeriţi, ISJ Bacău,
CCD Bacău, Universitatea Vasile
Alecsandri Bacău
Tipul activităţii: – dezbateri privind evoluția
științelor educației, noi orientări, perspective, idei noi, punerea în
practică, adaptarea la nevoile societății contemporane;
Invitați speciali:
· Doctor Habilitat În Pedagogie, Profesor Universitar Cojocaru Victoria -
Universitatea din TIRASPOL, Chișinău;
· Profesor universitar dr. emerit Sorin CRISTEA, Universitatea din
București - Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Departamentul de
Formare a Profesorilor;
· Director Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău, prof. Mariana
IFRIM;
· Profesor Universitar Doctor, rector Eduard Coropceanu - Universitatea
din TIRASPOL, Chișinău;
· Inspector școlar pentru proiecte educaţionale, prof. Ana-Maria ROTARU;
· Doctor in Pedagogie Tamara Munteanu, decanul Facultatii de Pedagogie,
Universitatea din TIRASPOL, Chișinău;
· Conferențiar Universitar Doctor Liliana Mâță, Universitatea ,,Vasile
Alecsandri” Bacău
· Conferențiar Universitar Doctor Silvia Golubitchi, Universitatea din
TIRASPOL, Chișinău;
·
Conferențiar Universitar
Doctor Lilia Cebanu, Universitatea din TIRASPOL, Chișinău.
Activitatea nr. 4 - 15-31 august 2022
Program de formare MANAGEMENTUL EDUCAȚIEI INCLUZIVE, ce conține 2
cursuri
1.
Modalități de facilitare a
procesului de incluziune școlară (24 h)
2. Activități de remediere a limbajului
și comunicării la preșcolari și elevi (24h)
Formator - psiholog/consilier școlar Viorica PRICOPOAIA, CJRAE BACĂU
Activitatea nr. 5 –
15 august – 30 august 2022
Postare 2 resurse educaționale pe platforma
e-learning „Împreună
pentru educaţie”
Activitatea nr. 6 -27
august – 30 august 2022
Curs internațional ,,Împreună
pentru inovație în educație” – webinar 4 h
Invitaţi speciali: Doctor Habilitat În Pedagogie, Profesor Universitar Cojocaru Victoria -
Universitatea din TIRASPOL, Chișinău
Activitatea nr. 7 - 27
august – 30 august 2022
Schimb de experiență
internațional
Activitatea nr. 8 – iulie-august 2022
· activitati de pregătire a elevilor din categorii dezavantajate (elevi cu
cerințe educaționale special integrați în învățământul de masă, copiii din
familii monoparentale, copii în plasament, copii crescuți de rude, copii din
comunități sărace, comunități izolate, părinți plecați în străinatate, copii
școlarizați la domiciliu sau în spital,
copii cu HIV etc.)
· activități de învățare remedială desfășurând concursuri, momente artistice,
minispectacole, piese de teatru, etc. la nivelul grupei/clasei
Activitatea nr. 9– septembrie
2022
Încheierea proiectului, expedierea documentelor și a cd-ului în format
letric prin poșta română.
Mapa evenimentului national,
ediția a IV-a:
1.
Certificat conferință națională cu participare internațională, avizat CCD
Bacău, Universitatea din Tiraspol-Chișinău
2.
Diplomă simpozion
științific internațional
3.
CD cu isbn
4.
Adeverință publicare
studiu de specialitate în volum international cu isbn
5.
Certificat workshop
6.
Adeverință inițiator workshop
7.
Adeverință speaker în cadrul workshopului
Mapa activităților complementare din cadrul
Proiectului international ,,Împreună pentru educație”, cost 180 lei.
1.
Adeverință implementare proiect
internațional dedicat educației incluzive
2.
Adeverință participare MASĂ ROTUNDĂ ,,CAFEAUA
FERICIRII”
3.
Adeverință implementare program de formare MANAGEMENTUL
EDUCAȚIEI INCLUZIVE
4.
Adeverință curs „Modalități de facilitare a procesului
de incluziune școlară” - 24h
5.
Adeverință curs ,,Activități
de remedierea limbajului și comunicării la preșcolari și elevi” – 24 h
6.
Adeverință rezultate deosebite în activități de facilitare a procesului de incluziune
școlară și în remedierea limbajului și comunicării cu impact în integrarea
școlară și socială a copilului
7.
Adeverință publicare 2 resurse educaționale
8. Adeverință participare la realizarea
și dezvoltarea platformei e-learning „Împreună pentru educație” pentru
susținerea progresului școlar al elevilor
9. Adeverință realizarea de
parteneriate instituţionale cu alte unități școlare implicate în Proiectul
internațional Împreună pentru educație, în concordanţă cu nevoile comunităţii
şcolare şi cu ţintele stabilite, cu efecte pozitive în domeniul incluziunii
sociale şi dezvoltării durabile, inclusiv în calitate de observator
10. Adeverință rezultate deosebite
în pregătirea elevilor din categorii dezavantajate (elevi cu cerințe
educaționale special integrați în învățământul de masă, copiii din familii
monoparentale, copii în plasament, copii crescuți de rude, copii din comunități
sărace, comunități izolate, părinți plecați în străinatate, copii școlarizați
la domiciliu sau în spital, copii cu HIV
etc.)
11. Adeverință implementare
activități de învățare remedială desfășurând concursuri, momente artistice,
minispectacole, piese de teatru, etc. la nivelul grupei/clasei, în cadrul
proiectului educativ
12. Certificat curs internațional
4h
13. Adeverinta schimb de
experienta internațional
14. Acord parteneriat proiect
15. Adeverință inițiere și aplicare
la grupă/clasa metode, procedee și tehnici de abordare a
predării-învățării-evaluării inovative,
preluate din cercetarea educațională de profil, promovate în cadrul
proiectului educativ
16. Proiect în format electronic
cu precizarea echipei de implementare
Descrierea activităţii principale;
Activitățile propuse oferă copiilor și
cadrelor didactice posibilitatea de a-și satisface nevoia de cunoaștere,
perfecționare, inițierea și/sau
aplicarea la grupă/clasă a unor metode, procedee și tehnici de abordare a
predăriiînvățării-evaluării inovative,
preluate din cerecetarea educațională de profil, promovate în cadrul
unor proiecte cu finanțare externă (inclusiv schimburi de experiență sau
mobilități), a unor proiecte la nivel internaţional (în parteneriat cu
instituții de învățământ superior de profil sau organizații neguvernamentale cu
experiență relevantă în domeniu), respectiv în activitatea de consiliere
psihopedagogică de intervenție logopedică a unor metode, procedee si tehnici
inovative, învățarea prin joc, mișcare, afecțiune, prietenie. Acestea
influențează dezvoltarea copiilor în plan intelectual, afectiv - motivațional,
volitiv, trăsăturile și însușirile personalității precum și dezvoltarea fizică.
Programul
activităților proiectului, prin corelarea activităților cu conținutul
procesului didactic, contribuie la o mai bună cunoaștere a specificului
unităților școlare din Europa. Educația contemporană necesită adapabilitate din
partea celor ce educă, în beneficiul educabililor.
Impactul educativ estimat asupra grupului țintă.
Prin
complexul de activități organizate în cadrul proiectului cadrele
didactice își propun realizarea unui schimb de experiență real, cunoașterea
valorilor educative, valorificarea potențialului creator și utilizarea
experienței acumulate în îmbunătățirea demersului didactic desfășurat în
școală și în grădiniță. Inițiatorii proiectului doresc realizarea unor punți de
colaborare, încredere și prietenie între copii și cadre didactice, promovarea
calității în educație, a corelării acesteia cu teoriile științelor educației,
integrarea creativității în cadrul oricărui demers pedagogic și susținerea
tuturor acelora care promovează adevăratele valori în educație și societate.
A.
PREZENTAREA PROIECTULUI
Argument justificare,
context;
Pentru a realiza o educație de calitate
este necesar să participăm într-un număr cât mai mare, specialiști în educație,
manageri de școli, cadre didactice, părinți, elevi sau pur și simplu cetățeni
preocupați de viitorul acestei țări la efortul de a contribui la identificarea
cauzelor nerealizărilor și a posibilelor soluții de înlăturare a lor.
Calitatea educaţiei poate fi privitǎ ca
un ansamblu de caracteristici ale unui program de studiu şi ale furnizorului
acestuia prin care sunt îndeplinite aşteptǎrile beneficiarilor, precum şi
standardele de calitate. Beneficiarii şi clienţii educaţiei de calitate
(elevii, pǎrinţii, societatea) ar fi de dorit sǎ fie consultaţi permanent în
ceea ce priveşte satisfacţia lor faţǎ de serviciile educaţionale de care beneficiazǎ.
Calitatea şi eficienţa sunt doi piloni
importanţi ai reformelor educaţionale din toată lumea, care trebuie avute în
vedere la construirea sistemelor naţionale de management şi de asigurare a
calităţii şi în învăţământul românesc. Sunt necesare eforturi suplimentare ale
tuturor actorilor implicaţi în proces pentru a spori calitatea,
accesibilitatea, relevanţa, eficienţa, echitatea educaţiei.
Scopul proiectului;
Educaţia
face parte din viaţa de zi cu zi a fiecărui om, de aceea ca şi cadre didactice
trebuie să le insuflăm copiilor dragostea pentru cunoaştere, educaţie,
autoeducaţie, cultivarea respectului pentru cei care oferă educaţia, adică dascălii, fie ei educatori, învăţători
sau profesori.
Obiectivele specifice
ale proiectului;
a)
pentru
copii:
- Stimularea
potențialului creativ al copiilor în plan artistico-plastic și literar;
- Descoperirea și
atragerea în competiție a unui număr cât mai mare de preșcolari și elevi
cu înclinații către activitățile științifice – matematică, științe,
informatică;
- Promovarea imaginii
unităților de învățământ implicate în proiect;
- Dezvoltarea
capacităţii de cooperare în desfăşurarea unor activităţi comune ;
- Formarea unei
conduite civilizate, atât în cadrul grupului, cât şi în orice relaţie cu
persoanele cu care intră în contact;
b)
Pentru cadre didactice:
· Dezvoltarea și formarea profesională continuă a
specialiștilor implicați în procesul instructiv / educativ din învățămîntul
preuniversitar, precum și îmbunătățirea calificării acestei categorii de
capital uman prin furnizarea unor competențe cheie necesare actului
educațional.
- Împărtășirea
experienței cadrelor didactice ;
- Promovarea imaginii
unităților de învățământ implicate în proiect;
- Cultivarea
capacităţii de a comunica pe teme educative, de a-şi însuşi regulile unui
dialog civilizat, bazat pe respectarea partenerului de dialog;
- Formarea unei
atitudini tolerante, deschisă, de acceptare şi înţelegere;
- Constituirea unui grup
partenerial care să promoveze valori comune la nivelul partenerilor
implicaţi în proiect;
- Înlăturarea barierelor de
comunicare între şcoli;
- Dezvoltarea cooperării şi colaborării între cadrele didactice din
unităţi de învăţământ diferite;
Descrierea grupului
ţintă căruia i se adresează proiectul;
- Elevi și preşcolarii, cadrele didactice din școli și grădinițe din România, care dorim să se cunoască și să-și împărtășească din experiențele lor.
Beneficiarii direcți și
indirecți;
Elevi,
preşcolarii, cadre didactice, părinți, comunitatea locală
Durata proiectului
Iunie 2022– August 2022 (3 luni)
D.7. Descrierea
activităţilor:
Activitatea nr. 1 Titlul activităţii: Promovarea Proiectului
„Împreună
pentru educaţie”; Tipul activităţii: întâlnire de prezentare şi
promovare a proiectului Data/perioada de desfăşurare: iunie,
iulie 2022 Locul desfăşurării: in toate unităţile de învăţământ
implicate in proiect Numărul de participanţi pentru fiecare categorie
(elevi, cadre didactice, părinţi, reprezentanţi ai comunităţii etc):
1500 de
preşcolari și elevi, părinţii lor, 90 cadre didactice; Responsabil: coordonator Nastasă Anca-Mihaela Descrieţi
pe scurt activitatea: promovarea proiectului în rândul potenţialilor parteneri, semnarea de acorduri de parteneriat între şcoala coordonatoare
şi organizaţiile partenere. |
Activitatea nr. 2 Titlul activităţii: Masa rotundă: ,,CAFEAUA FERICIRII” Tipul activităţii: Lansarea proiectului, încheierea de parteneriate,
inițierea de schimburi de experiență, trimiterea de scrisori de
prezentare și fotografii pe adresa de e-mail a proiectului; Data/perioada de desfăşurare: 1-12 august 2022 Locul desfăşurării: online Numărul de participanţi pentru
fiecare categorie (elevi, cadre didactice, părinţi, reprezentanţi ai comunităţii etc): 2000 de preşcolari și elevi, părinţii lor, 90 cadre didactice; Responsabili: coordonator Nastasă
Anca-Mihaela Descrieţi pe scurt activitatea: fiecare unitate de învățământ participantă la proiect va
încheia un acord de parteneriat, se va prezenta și se va face cunoscută
celorlalte unități de învățământ, trimițând pe adresa de e-mail a proiectului
o scrisoare/prezentare în power-point, care va fi distribuită tuturor
unităților participante/postată pe platforma proiectului. În întâlnirea online vom veni cu
idei practice cum putem ajuta la îmbunătăţirea relaţiilor interpersonale
dintre elevi. |
Activitatea nr. 3 Titlul activităţii: EVENIMENTULUI ȘTIINȚIFIC NAȚIONAL (cu participare , EDIȚIA A IV-A 2022,
Bacău, România, ce cuprinde • Conferința Științifică Națională „Pedagogia
pozitivă” • Simpozion Științific Internațional
„Învăţăm, construim, ne dezvoltăm împreună!” – ediția a II-a și lansare Volum
internațional studii de științifice de specialitate ,,Ghid de bune practici
în asigurarea calităţii educaţiei” – ediția a II-a • Workshop „Transmitem împreună stări de
bine!” Tipul
activităţii: – dezbateri privind evoluția
științelor educației, noi orientări, perspective, idei noi, punerea în
practică, adaptarea la nevoile societății contemporane; Data/perioada de desfăşurare: 13 august 2022 Locul desfăşurării: online Parteneri și invitați speciali: • ·
Doctor Habilitat În Pedagogie, Profesor
Universitar Cojocaru Victoria - Universitatea din TIRASPOL, Chișinău; • Profesor universitar dr. emerit
Sorin CRISTEA, Universitatea din București - Facultatea de Psihologie și
Științele Educației, Departamentul de Formare a Profesorilor; • Director Casa Corpului Didactic
„Grigore Tabacaru” Bacău, prof. dr. Gabriel LEAHU; • Profesor Universitar Doctor,
rector Eduard Coropceanu - Universitatea din TIRASPOL, Chișinău; • Inspector școlar pentru
proiecte educaţionale, prof. Ana-Maria ROTARU; • Doctor in Pedagogie Tamara
Munteanu, decanul Facultatii de Pedagogie, Universitatea din TIRASPOL,
Chișinău; • Conferențiar Universitar Doctor
Monica Pătruț, Universitatea ,,Vasile Alecsandri” Bacău • Conferențiar Universitar Doctor
Silvia Golubitchi, Universitatea din TIRASPOL, Chișinău; • Conferențiar Universitar Doctor
Lilia Cebanu, Universitatea din TIRASPOL, Chișinău. Numărul de participanţi pentru
fiecare categorie (elevi, cadre didactice, părinţi, reprezentanţi ai comunităţii etc): 100 cadre didactice de la școlile
partenere în mod direct, 150 cadre online, mass-media Responsabili: toate cadrele didactice din
grădiniță Beneficiari: - direcţi: elevi preșcolari și școlari-/ indirecţi: părinţi, cadre
didactice, comunităţile Metode/mijloace de realizare:
programe artistice, expoziţii de lucrari, concurs de fotografii şi lucrări cu
premii. Modalităţi de evaluare: Realizarea
unui volum cu studii de specialitate Descrieţi pe scurt activitatea: unitățile incluse în proiect vor
participa la eveniment prin dezbateri publice și materiale publicate; |
Activitatea nr.4 Titlul activităţii: PROGRAM DE FORMARE MANAGEMENTUL
EDUCAȚIEI INCLUZIVE Invitaţi speciali: psiholog/consilier şcolar Viorica Pricopoaie – CJRAE
Bacău Tipul activităţii: 2 cursuri formare profesională pentru cadrele didactice – 24
h +24h Data/perioada de desfăşurare: DEBUT 14-15 august Locul desfăşurării: online Parteneri:
unități de învățământ din județul Bacău și nu numai RESPONSABILI: TOATE
CADRELE DIDACTICE DIN UNITATE Numărul de participanţi pentru
fiecare categorie (elevi, cadre didactice, părinţi, reprezentanţi ai comunităţii etc): 90 cadre didactice Beneficiari: DIRECTI: prescolari,
cadre didactice, INDIRECTI: parinti, comunitatea
locală Metode/mijloace de realizare:
exercitiu, demonstratie, explicatie Modalităţi de evaluare: chestionar
si referat Descrieţi pe scurt activitatea: cursuri formare pentru cadre
didactice cu evaluare curs postată sub formă de resursă educaținală pe
platforma proiectului. |
Activitatea nr. 5 – 15-30 august
2022 Titlul activităţii: Realizare platforma e-learning „Împreună pentru
educaţie” pentru susținerea progresului progresului școlar al elevilor Data/perioada de desfăşurare: 15-30 august 2022 Locul desfăşurării: online Parteneri: cadre didactice
de la unități de învățământ din tară, partenere în proiect RESPONSABILI: TOATE CADRELE
DIDACTICE DIN UNITATE Beneficiari: DIRECTI:
prescolari/elevi, cadre didactice, INDIRECTI: parinti, comunitatea
locală Metode/mijloace de realizare:
platforma educațională, fișe de lucru create de cadrele didactice partenere,
evaluarea cursurilor de formare Modalităţi de evaluare: lansare
platformă Descrieţi pe scurt activitatea: Cadrele
didactice partenere vor labora fișe de lucru și vor contribui la realizarea
platformei. Elevii vor putea accesa și lucra fișele în vederea progresului
școlar. Evaluările cursurilor pot fi încărcate pe platformă. |
Activitatea nr. 6 și 7 – 27-30 august 2022 Titlul activităţii : curs
internațional și schimb de experienta internațional Locul desfăşurării: unităţile incluse în proiect Responsabili: cadrele didactice
participante din unitățile de învățământ partenere Metode/mijloace de realizare: formare Modalităţi de diseminare şi
evaluare: realizarea activităților propuse Descrieţi pe scurt activitatea:Formare
online, formator Doctor Habilitat În Pedagogie, Profesor Universitar Cojocaru
Victoria - Universitatea din TIRASPOL, Chișinău |
Activitatea nr. 8 – iulie – august 2022 Titlul activităţii : Activitati de
pregatire și remediale Locul desfăşurării: unităţile incluse în proiect Responsabili: cadrele didactice
participante din unitățile de învățământ partenere Metode/mijloace de realizare: concurs Modalităţi de diseminare şi
evaluare: realizarea activităților propuse Descrieţi pe scurt activitatea:în
fiecare unitate de învățământ participantă la proiect se vor realiza activități după cum urmează: |
Activitatea nr.9 Titlul activităţii: Încheierea proiectului Tipul activităţii: evaluare şi diseminare Data/perioada de desfăşurare: 31 august 2022 Locul desfăşurării:
unităţile incluse în proiect Responsabili: coordonatorii proiectului și
echipa de implementare Metode/mijloace
de realizare: conversatie, prezentari proiect Modalităţi
de diseminare şi evaluare: publicarea informatiei
pe paginile de facebook ale claselor/grupelor coordonate, dezbateri asupra
proiectului Descrieţi pe scurt activitatea:în fiecare unitate de învățământ
participantă la proiect se vor realiza
activități de evaluare a proiectului, se vor aplica chestionare, iar coordonatorul principal va întocmi
portofoliu şi raportul final al proiectului. Rezultatele proiectului se vor
publica prin mijloacele de informare
în masă. |
Rezultate calitative și
cantitative aşteptate ca urmare a implementării proiectului
Determinarea unui număr de aprox. 2000 preșcolari și școlari să
participe cu plăcere la activităţile în comun. Dezvoltarea unor
atitudini de colaborare şi cooperare între copii închegate prin
intermediul activităților din proiect, cadre didactice, părinți și
reprezentanți ai comunității locale. Rolul nostru este de a crea un cadru optim
de desfăşurare şi de îndrumare a fiecărei activităţi, lăsând loc spontaneităţii,
originalităţii şi creativităţii elevilor preșcolari și școlari. Cultivarea în
rândul preșcolarilor și școlarilor a
imaginii clare a dimensiunii învățării logice, dar și creative,
eliminând prejudecăţile și convingerile referitoare la școală și sistem.
Modalităţi de
monitorizare şi de evaluare ale proiectului
Programul
activităţilor şi activităţile realizate vor fi monitorizate periodic (anual)
prin:
- întocmirea unui raport de activitate general ce va cuprinde gradul de
implicare a grădinițelor/școlilor partenere la activități ;
- chestionare scrise aplicate la cel
puţin 50% dintre părinţii copiilor implicaţi în proiect şi tuturor cadrelor
didactice din proiect, privind modul de derulare a proiectului;
- articole publicate în revista
gradinitei şi alte reviste de specialitate, în ziarul local;
- afişaj la nivelul fiecărei unităţi
şcolare cu postere şi fotografii realizate pe parcursul derulării.
Evaluarea proiectului se va face
prin:
- observarea
comportamentului copiilor implicați în activitățile proiectului, consemnarea
acestor observații de către cadrele didactice îndrumătoare, centralizarea
acestora la finalul proiectului.
-
rapoarte ale activităților derulate;
-
participanții la activitățile proiectului vor primi diplome și stimulente
specifice;
-
volum conceput de cadre didactice, conținând studii și materiale de
specialitate referitoare la educație, știință, creativitate.
Modalități de asigurare
a continuității /sustenabilității proiectului (max. 1500 caractere)
- evaluarea obiectivă a proiectului
- diseminarea corespunzătoare a rezultatelor proiectului
- atragerea de noi parteneri în proiect, atât în calitate de colaboratori,
cât și de posibili finanțatori
Activităţi de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să
le realizaţi în timpul implementării proiectului
Prezentul proiect, cu activităţile şi
rezultatele lui, va fi mediatizat în comunităţile de care aparțin
școlile/grădinițele participante la proiect, în revistele instituțiilor
organizatoare și partenere, pe site-urile unităților școlare implicate în
proiect, publicarea unor articole în presa locală.
Parteneri implicaţi în
proiect : ALTE UNITĂȚI ȘCOLARE
Echipa de implementare: cadre
didactice, didactice auxiliare, nedidactice și alte
categorii, conform
anexelor
ASPECTE ORGANIZATORICE:
-
INSCRIERILE AU LOC IN PERIOADA 1.07.2022 – 10.08.2022, completând
formularul din linkul de mai jos, ulterior trimițând dovada plății pe adresa de
email conferintedascaliemeriti@gmail.com
Link
inscriere: https://surveyheart.com/form/62bdfc705b6e107a684183fa
-
Cost EVENIMENT ȘTIINȚIFIC – 120 LEI
-cCost ACTIVITATI COMPLEMENTARE DIN PROIECT – 180 LEI
-
Cost EVENIMENT + ACTIVITĂȚI- 250 LEI
Va puteti inscrie la eveniment, la activități complementare sau la
ambele, beneficiind de o reducere de 50 lei.
În formularul din link veti opta pentru varianta la care va inscrieti,
respectiv
A. Eveniment științific
B.
Activitati complementare
C. Eveniment+activitati proiect
Nu uitați sa completați linkurile activităților pana pe 25 august cel tarziu!
1. Link încărcare studiu științific de specialitate:https://surveyheart.com/form/62c2ce6fa9e72514af810cc1
2.
MATERIALELE PENTRU CURSURI, FORMULARE EVALUARE, LINK ACCES PE GOOGLE MEET LA EVENIMENT ETC. LE VETI PRIMI DUPA 10 AUGUST, ATUNCI CAND CENTRALIZAM SITUATIA CADRELOR DIDACTICE INSCRISE.
Costurile se vor achita sub formă de sponsorizare către Asociația Dascăli Emeriți, în contul: Asociația Dascăli Emeriți (CIF 41470980) - RO94CECEB00030RON0784385 - CEC BANK (cu mențiunea sposorizare PROIECT Impreună pentru educatie)
DOVADA PLĂȚII, NUMELE si ADRESA DE LIVRARE SE VOR TRIMITE PE ADRESA conferintedascaliemeriti@gmail.com până pe 10 AUGUST 2022.
Orice nelămurire se poate adresa la numărul de Telefon 0753.924.644 sau adresa de email conferintedascaliemeriti@gmail.com !
Mapa cu documente se va livra în intervalul 1-30 oct. 2022.
Va așteptăm cu drag!
În sprijinul dvs va atasam documentele model pe care le veti primi în mapa participantului, precum și utilizarea lor orientativa la dosarul dvs.
Mapa evenimentului national, ediția a IV-a:
1. Certificat conferință națională cu participare internațională, avizat CCD Bacău, Universitatea din Tiraspol-Chișinău
2. Diplomă simpozion științific international (criteriul 2.i. fișă de gradație – 1 p)
3. CD cu isbn
4. Adeverință publicare studiu de specialitate în volum international cu isbn – (criteriul 2.c. fișă de gradație – 2 p)
5. Certificat workshop (criteriul 3.d. fișă de gradație – 0,5 p)
6. Adeverință inițiator workshop (criteriul 3.d. fișă de gradație – 0,5 p)
7. Adeverință speaker în cadrul workshopului – (criteriul 2.b. fișă de gradație – 2 p)
Mapa activităților complementare din cadrul Proiectului international ,,Împreună pentru educație”, cost 180 lei. (SINCRON SI ASINCRON)
1. Adeverință implementare proiect internațional dedicat educației incluzive
2. Adeverință participare MASĂ ROTUNDĂ ,,CAFEAUA FERICIRII” – SINCRON- (criteriul 3.d in Fișa de gradație – 1p)
3. Adeverință implementare program de formare MANAGEMENTUL EDUCAȚIEI INCLUZIVE (criteriul 3.a. fișă de gradație – 2,5 p)
4. Adeverință curs „Modalități de facilitare a procesului de incluziune școlară” - 24h – SINCRON- (criteriul 2.i. fișă de gradație – 0,5 p)
5. Adeverință curs ,,Activități de remedierea limbajului și comunicării la preșcolari și elevi” – 24 h, SINCRON- (criteriul 2.i. fișă de gradație – 0,5 p)
6. Adeverință rezultate deosebite în activități de facilitare a procesului de incluziune școlară și în remedierea limbajului și comunicării cu impact în integrarea școlară și socială a copilului – (criteriul 1.a in Fișa de gradație – 1p)
7. Adeverință publicare 2 resurse educaționale - (criteriul I.i in Fisa de gradație – 1x2p=2p)
8. Adeverință participare la realizarea și dezvoltarea platformei e-learning „Împreună pentru educație” pentru susținerea progresului școlar al elevilor – (criteriul 2.d in Fișa de gradație – 4p)
9. Adeverință realizarea de parteneriate instituţionale cu alte unități școlare implicate în Proiectul internațional Împreună pentru educație, în concordanţă cu nevoile comunităţii şcolare şi cu ţintele stabilite, cu efecte pozitive în domeniul incluziunii sociale şi dezvoltării durabile, inclusiv în calitate de observator – (criteriul 4.c in Fișa de gradație – 1p)
10. Adeverință rezultate deosebite în pregătirea elevilor din categorii dezavantajate (elevi cu cerințe educaționale special integrați în învățământul de masă, copiii din familii monoparentale, copii în plasament, copii crescuți de rude, copii din comunități sărace, comunități izolate, părinți plecați în străinatate, copii școlarizați la domiciliu sau în spital, copii cu HIV etc.) - (criteriul 1.b in Fișa de gradație – 10 p)
11. Adeverință implementare activități de învățare remedială desfășurând concursuri, momente artistice, minispectacole, piese de teatru, etc. la nivelul grupei/clasei, în cadrul proiectului educativ-(criteriul 1.g in Fișa de gradație – 2p) cu trimitere Diplome pentru copii, în format electronic (premiul I, II, III, mențiune)
12. Certificat curs internațional 4h – WEBINAR (criteriul 2.i. fișă de gradație – 0,5 p)
13. Adeverinta schimb de experienta internațional – (criteriul 3.d in Fișa de gradație – 1p)
14. Acord parteneriat proiect în concordanță cu nevoile comunității școlare și cu țintele stabilite, cu efecte pozitive în domeniul incluziunii sociale și dezvoltării durabile – (criteriul 4.c in Fișa de gradație – 1p)
15. Adeverință inițiere și aplicare la grupă/clasa metode, procedee și tehnici de abordare a predării-învățării-evaluării inovative, preluate din cercetarea educațională de profil, promovate în cadrul proiectului educativ - (criteriul I.c. in Fisa de gradație – 2,5 p)
16. Proiect în format electronic cu precizarea echipei de implementare - (criteriul I.h in Fișa de gradație – 10 p)
Total punctaj – 35,5 p
Comentarii
Trimiteți un comentariu